فرضیه ارسال روسیه آمریکا اوکراین

فرضیه: ارسال روسیه آمریکا اوکراین آمریکایی تجهیزات نظامی اخبار بین الملل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (484)

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (484)

چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (484)

عبارات مهم : سینما

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

سلامی دوباره خدمت همه شما عزیزان و همراهان مجله اینترنتی برترین ها. مانند هر لحظه با گزیده ای از فعالیت صورت ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … در روزهای گذشته در خدمتتان هستیم. ممنون از اینکه امروز هم همراه ما هستید.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (484)

آتشنشان ها باید این عزیز شدنشان را مدیون خون همکارانشان در پلاسکو باشند. پیش از آن اتفاق نهایت تعامل مردم با آتشنشان ها، ایجاد مزاحمت تلفنی جهت آنها بود.

علیرضا بیرانوند در حال گرفتنِ ماساژ از نوع غیر تایلندی اش. البته از این جا و با این تصویر نمیتوان با اطمینان گفت، ولی خب ظواهر که اینگونه نشان میدهد!

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

بهاره جان ماشین جدیدتان مبارک. ایشالا چرخ سان روف اش برایتان بچرخد.

شبنم خانمِ پاراگلایدرسوار، در سواحل کیش، بسیار خوشحال و هیجان زده از تفریحات لاکچری اش.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (484)

یک جنگ واقعی! یادشان بخیر.

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

ماهایا پطروسیان با این تصویر از خود در نمایی از فیلم متفاوت “شیرین” ساخته عباس کیارستمی، در نخستین سالگرد درگذشت این کارگردان فقید، یاد او را زنده کرد. روحش شاد.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (484)

“جشن عکاسان سینما” نام مراسم جدیدی است که یک بهانه ی دیگر جهت دور هم جمع شدن صورت ها شده است هست. غزل شاکری در همین مراسم.

محیا دهقانی بازیگر سینما و تلویزیون هم در این مراسم حضور داشت. محیا در سریال “پایتخت” و فیلم سینمایی “ماجرای نیمروز” هنرنمایی کرده است.

عاشق پیشه ی بی جربزه ی شهرزاد، در همین مراسم.

پانی پناهی ها، ستاره فوق العاده توانای سینما و تئاتر کشورمان هم در همین مراسم حضور داشت.

امین زندگانی و حامد میرباقری در مراسم افتتاحیه یک بوتیک. قبل تر ها صورت ها جهت خود شأن و حدودی قائل بودند و جهت افتتاحیه پاساژ و سینما و نهایتش رستوران به مراسم میرفتند. الآن فقط مانده در مراسم افتتاحیه فلافلیِ ممد گوریل یکی دو صورت مشهور حضور پیدا کند.

حامد بهداد با پیراهن مشکی و ظاهری مغموم در مراسم مراسم خوش حالی عکاسان سینما حاضر شده است بود تا نشان دهد هنوز سر قضیه پرونده پزشکی استاد کیارستمی کمی ناراحت هست. چند باری هم فرزندان استاد به حامد جان گفته اند که “شما خودت را خیلی ناراحت نکن و بیخال شو” ولی متاسفانه بیخیال بشو نیست.

مهناز افشار در حالت “نو میک آپ” که نمیشود گفت، “خیلی خیلی کم میک آپ”، مراسم خوش حالی عکاسان سینما.

مریم امیرجلالی در حالتی این تصویر را گرفته که گویا دارد قربان صدقه ی عقاب لِگویی میرود.

متین ستوده با تیپی متفاوت و شاد در مراسم خوش حالی عکاسان سینما. از همه عوامل، بانیان و دست اندرکاران این مراسم خوش حالی صمیمانه تقدیر میکنیم که بعد از مدت ها ما را از بی سوژگی در آوردند! تا باشد از این مراسم خوش حالی ها.

نیوشا ضیغمی فسقلی و عروسکِ هم سایز اش.

سلفی آینه ای نیما رئیسی در کنار لاله و سارا اسکندری و سایر دوستان، در اتاق گریم نمایش “اعتراف” ساخته شهاب حسینی.

کسی علت علاقه لیلا حاتمی به پوشیدن رنگ سفید را میداند؟ البته خیلی خوب است این انتخاب، ولی به نظرتان کمی تنوع بد نیست؟ هم در اسکار سفید بپوشی هم در جمعه بازار؟!

خدا را شاکریم بخاطر بلایی که از سر پسر نسرین مقانلو رد شد و او را به خانواده اش بازگرداند. جهت خاله نسرین و پسر عزیزش آرزوی سلامتی داریم.

کاملاً مشخص است که جناب ضرغامی اگر مسیر زندگی اش به اینجا ختم نمیشد، توانایی تبدیل شدن به یک “شاخ اینستا” را داشت!

واکنش مصطفی میرسلیم بعد از دیدن این پست عزت الله ضرغامی.

سیروان خسروی بعد از دیدن پست عزت الله ضرغامی.

سمیرا حسینی در حال آرزو کردن چراغ جهت کلبه کوچک همسایه اش.

شب نشینی رویا تیموریان و دختران عزیزش در کنار پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی در یکی از رستوران های تهران. آن پاکت سیگار هم جهت مشتری قبلی است که جا مانده هست. خیال بد نکنید!

بهشاد مختاری حسابی ابوالفضل پورعرب را با این پست خجالت داد. آرزوی سلامتی داریم جهت سوپراستار همیشگیِ سینما.

رضا رشیدپور و امیرعباس جان، کودک بامزه و مشهور این روزهای فضای مجازی. معروف شدن در اینترنت کشور عزیزمان ایران دنیای عجیبی دارد. یک نفر فحش میدهد و معروف میشود، یک نفر در ترکیه جلوی دوربین می رقصد و معروف میشود، یکی خودش را خفه میکند و معروف می شود، یک نفر هم بخاطر دندان دردِ ناشی از خودن کچلیک با نان، مشهور میشود!

با بانوان محلی سرزمین مادری اش (جنگل های آفریقا) اشتباه گرفته است ملیکا جان. خیلی نگرات نباش.

روشنک عجمیان در حال آماده کردنِ رویا افشار جهت آیتم حمل چمدان.

سوال روز: این فرزند کیست؟

راهنمایی: پسر هست. پست همه را هم لایک میکند.

سلفی مجید یاسر و اندیشه فولادوند در پشت صحنه پروژه “دم سرخ ها” به کارگردانی آرش معیریان که فیلمبرداری آن به تازگی کلید خورده است.

یغما گلرویی بعد از فرزند دار شدن هزینه های زندگی اش اوج رفته و دخل و خرجش جهت سفر به ایتالیا جور نیست، لذا تصمیم گرفته طرح برج پیزا را در وطن اجرایی کند.

امروز تولد 31 سالگی اشکان دژاگه هست. پسر خوش قلب و با غیرت فوتبال کشورمان که زحمات زیادی جهت نام فوتبال کشور عزیزمان ایران کشیده هست. تبریک به اشیِ عزیز.

افشین ذی نوری و غزل شاکری در جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان. گویا غزل هم به استعداد و توانایی “شورتکات سازی” دست پیدا کرده است که هم وقت هم در اصفهان است و هم در تهران!

استاد اسکندری عزیز در هنر و توانایی های شما در عوض کردن صورت و گریم دیگران شکی نیست، ولی انصافا از بیست متری هم مشخص است که سحرِ دولتشاهی است! این پرسش مطرح کردن نداشت.

فَت من :)))

مهراب قاسمخانی، مانند هر لحظه عالی.

کل کل به ظاهر دوستانه جوانان فوتبال کشورمان در اینستاگرام. هر چه زیاد این حواشی را میبینیم زیاد دلواپس این ستاره های آینده ساز میشویم. امیدواریم هیچگاه از مسیر موفقیت منحرف نشوند.

به انتهای مطلب امروز رسیدیم. ممنون از اینکه ما را همراهی کردید.

اخبار فرهنگی – برترین ها – امیررضا شاهین نیا

واژه های کلیدی: سینما | تلگرام | فوتبال | سینمایی | معروف شدن | اینستاگرام | اخبار فرهنگی و هنری

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (484)

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (484)


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار